February 8, 2011

Kain ku Hebat.

STOP!
jap jap.tarik nafas dalam dalam lalu hembus selembut yang mungkin.fuuhhhh
suda suda? suda semua? okay okay. ada yang tidak sabar. jom jom.

mulakan dengan bismillah dulu. aku nak cer cite harini punyer. pagi pagi macam biasa semangat kejut along tendang2 sikit pintu bilik dia. haha. tadelaa. dia bangun sendiri dengan wajah ada senyum. erghhh iyela la sangat. -,- so bla bla and blaaaalala. naik kereta then sampai. lepas salam. opss!! dengan gembira terpijak kain sekuat yang mungkin. so ape lepastu? semestinya kain nak terlerahh babe. time nak lintas baru perasan kain longgar semacam je. dengan muka tade pape perasaan. datang kat port mcm biase. tanye kawan .

weyhh ade pin tak tak ?
ade tp aku tengah pakai.
alaa babe. nak nak nak. (sukehati gua je mintak2)
hmm jap nah ambik laa. actually aku saje pakai. tudung ni da mmg ketat.
oh alhamdulillah sangat2. thanksss so muchhh SARAH IZZATI

p/s; perbualan aku dengan dia sebenarnya. paham ke?

then then ajak AINA IZZATI pergi toilet yang berhampiran.
cehhh. sekolah saya, toilet pagi pagi memang tade yang buka . yang nun jauh atas sana. so gigih pergi ke sana. so so so. BEREGHHHH. hati gembira. selesa sudah.

p/s: benda camni pun nak cita kaa? kepohchi la lu cik tila. hikhikhik. first time kene.
moral of the story : jahit cangkuk kain betul2 jangan seperti melepaskan kahak eh batuk di tangga. hihi.


easy come easy go.
till then
tata :)))

No comments: