February 18, 2011

Bila Tidak Direstu

salam semua. *nada -nada serius sedang berkumandang*. sihat anda semua? oh mesti sesetengah anda tidak sihat bukan? takpe itu dugaan. terima dengan ikhlas. isshhh. MEMANG SERIUS SANGAT.

senyum gigi sekejap* eh eh blog kita da edit edit sikit. cantik tak blog titew?? cantik tak tak tak. ye tak secantik blog anda. takpe baru permulaan. nanti titew stalk stalk blog tuto yang lain. then titew touch up touch down lagi blog TITEW ni.

okayy. saje nak godixx dgn TITEW tuu. just abaikan.

so berbalik pada tajuk hari ini ye iaitu bila kita eh TITEW tidak direstu. macam nak masuk alam perkahwinan pulak. bila sang arjuna tidak mendapat green light dari keluarga si perempuan. oh itu contoh saje.

nak tahu tak nak tahu tak? nak nak nak? mak saye atau lebih manje saya panggil umi. dia suruh saya belajar rajin rajin. oh memang dah set dalam diri. akan ku belajar serajin yang mungkin.

TAPI
TAPI
TAPI


haishh ade je tapi tapi ni. tak suke tak suke. tang benda lain memang umi saya tak layan. dan memang taknak tahu dan faham same sekali. *oh oh okay2 da msuk da ni. contoh HOBI.

buat pengetahuan semua. memang aku nak jadi photographer. oh memang sangat. SUMPAH. tapi tiada restu atau galakkan positif yang aku terima sebelum ni.



PAPE pun.
Saye Sayang Umi Saya.
PEACE.
tata :)


Yang Itu.

No comments: