July 3, 2011

Kembali menaip di sini. YEEEE di sini!!

Selamat petang and Assalamualaikum.

Disebabkan masa berlalu dengan pantasnya maka saya sebagai pemilik blog ini tidak dapat menghandle atau menguruskan blog ini dengan baiknya. *padahalmalastahapawan. okay mungkin sangat terasa menjengkelkan apabila menaip dengan bunyi keybord maafkan caye its keyboard yang terlalu macam ini QWERTYUIOP. yee gelojoh. sebab takut idea akan hilang secara live. yeee live. malaysia vs taiwan. live. okayy. lari topik.

ini rasanya entry kali ke dua tiga ke bape entah. aku buat title yang sama maksud. maksudnya aku cuba untuk update selepas entry sekarang ni berjaya di postkan ke udara. yee udara. udara internet yang sungguh lebat. lebat?hmm. tapi setelah dikira berhari-hari jugaklah aku tunggu cik tila ni nak uptade. satu apa pun taraakk. habuk kat blog ni banyaklah. ok memang bersepah. yeayy SEPAH MENANG!! ciwiiittt!! means phewitt atau amy search punyetagline.

pastikan anda mengfollow vlog eh bukan. itu adalah v stand for video. tapi saya tidak membuat sebarang gambar bergerak di sini. saya hanya buat huruf yang disusun menjadi maksud yang tertentu. yee maksud. harap kau orang paham ape yang aku maksudkan. sebab ini dah berkali kali aku buat entry yang merapu rapu. penyapu? hmm

okay berjumpa di next entry. yee entry.

p/s: 'cik tila' nama macam tua dari umur yang sebenar. ok patut ke aku tukar nama bloggggg? okay habiss.


nak upload punye la lama. yee lamaa. ok daaa~

No comments: