December 26, 2010

Need DOKTOR pakar jantung hati dan telinga!


tadaaaa muncung!!
assalamualaikum sekalian ;)
tengok title itu..mesti korang pikir aku tengah sakit kan. masalahnye sihat walafiat lagi.alhamdulillah..
kawan kawan semua! dengar ini luahan hati seorang insan kerdil b'name cik tila.

okay.PERASAAN..pe yang cube korang katekan tentang PERASAAN. bile dapat hadiah sebesar kereta mini cooper tu pe yg korang rse semesti happy kann. dan bile dengar tentang kematian semestinye tersangat sedih. so setiap apa yang kita rase tu tande kite ade perasaan. jap *lupe la nk tulis ape.grrrr..

okay okay.so the problem is aku bingung serta keliru *seperti lagu nurul and ajai tu laa. tak paham apa yang aku rase sebelum tidur.xdelaa tak faham langsung .sedar sangat..
sebenarnya aku takut nak kembali ke alam itu. faham tak? haa mesti tak kan takpe2..just abaikan.
mungkin kali nih tidak menyakitkan tapi menyembuhkan. sbb tu *big apple smile kate encik DIE .selalu sangat terserlah kot kat bibir cik tila nih. entahhh hmmm. 
tuntasnya setiap apa yang korang rasa tu..itulah kenyataannya. eh btul tak ape yang aku tulis ni? tolong comment something . please please kamu jangan nakal.erghhh *ttibe    

comel kot budak ni.
name die alia zaffira.3 tahun next year.

actly nak post tentang hang out saudara.tapi di postpone jap..maybe next post ni.
okay.senyummm ;)))) 
till then.
tata ;)
awak kot.

No comments: